Standy naladowe
Standy naladowe
Display’e naladowe to najpopularniejsze i mające powszechne zastosowanie w handlu nośniki POS. Ich uniwersalność, funkcjonalność i różne wymiary - od drobnych po większe ekspozycje sklepowe - sprawiły, że pasują niemalże do każdego produktu czy usługi.
Branża spożywcza, farmaceutyczna, kosmetyczna, odzieżowa, zoologiczna, jubilerska, księgarnie, telefonia komórkowa i wiele innych często wykorzystują to rozwiązanie. Z chęcią wykorzystywane w mniejszych sklepach jako dobra alternatywa dla standów reklamowych potrzebujących większych powierzchni. Posiadają szerokie zastosowanie, w zależności od projektu i materiału, z którego zostały wykonane.
Metalowe lub druciane to najczęściej naladowe ekspozytory reklamowe na produkty zawieszane, takie jak drobne akcesoria, żywność, elementy odzieży lub kosmetyki z opcją zawieszki. Stojaki naladowe z plexi, PCV, sklejki lub kartonu tworzą często mini regały na produkty leżące, takie jak słodycze czy używki. Counter display to także skuteczny sposób na wyeksponowanie produktów luksusowych (zegarki, biżuteria, perfumy, elektronika, alkohole) oraz na tzw. serie limitowane. Niezależnie od rodzaju produktu, stojak ma dwa cele – sprzedażowy i wizerunkowy.
Dlatego tak istotny jest oryginalny i kreatywny projekt tego nośnika oraz wysoka jakość jego wykonania - powinien on przyciągać uwagę, ale też być na tyle trwały, aby utrzymać drobny towar przy jego wielokrotnym dotykaniu podczas zakupów. Displaye naladowe obecne są najczęściej w strefie przykasowej lub na ladzie ekspozycyjnej, dlatego dodatkowo powinny zajmować możliwie jak najmniej miejsca, aby skutecznie sprzedawać i jednocześnie nie przeszkadzać w transakcji.