Grzebienie
Grzebienie
Pierwsze grzebienie reklamowo-promocyjne wykorzystywały przede wszystkim marki piwne – były to specjalnie ponacinane ekspozytory wykonane z kaszerowanego kartonu lub tektury podkreślające wartości danej marki i… umieszczane na sztorc w skrzynkach z danym rodzajem piwa. Ograniczenia ustawowe zmusiły browary do zmian form komunikacji, jednak popularność grzebieni reklamowych nie zmalała – odpowiednio zaprojektowane z pewnością pozwolą na jeszcze lepszą komunikację Twojej marki czy produktów.
Są różnorodne w kształtach, mogą być bigowane (czyli przygotowane do zagięcia) proste w produkcji, transporcie (na płasko) i montażu, a ich dwustronna grafika pozwala wyróżnić Twoją ofertę. Wyróżnić, zaintrygować, wywołać emocje. Zatrzymać wzrok, sprowokować do zakupu.
Od wielu lat doskonalimy umiejętność projektowania POSM, bo traktujemy je jak narzędzia skutecznej perswazji. Temu procesowi towarzyszą niekończące się eksperymenty w obszarze konstrukcji, technologii, materiałów i optymalizacji produkcji.